(0 db) 0 Ft

Még nincs termék a kosarában.

Gyakori Kérdések

2016.01.25.


Gyakori kérdések és Válaszok



Hogyan rendelhetek?

Az első lépés a Regisztráció. A rendeléshez ez mindenképpen szükséges. Hogy könnyebb dolgod legyen, érdemes a vásárlás megkezdése előtt regisztrálni.

A regisztrációt meg kell erősíteni: ehhez e-mailben küldünk egy linket. A megerősítéshez szükséges e-mailünk sokszor a Spam vagy Gmail-nél a Promóciók mappába kerül.

Ha megvan az e-mail, kattints a linkre, és már vásárolhatsz is. 


Mi a rendelés menete?

1. Válogatás-vásárlás

Válassz húst, miből, mennyit szeretnél, rakd a kosárba.

2. Adatok megadása a házhoz szállításhoz

A rendelés elküldésekor kiválasztod a címed, a házhoz szállítás időpontját, a fizetés módját. Írhatsz megjegyzést a rendeléshez, látod a nagyjábóli végösszeget.

3. Rendelés elküldése

Ha elküldted a rendelést, kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt. A kiszállítás napján pedig a pontos végösszegről küldünk üzenetet.

4. Az áru átvétele, fizetés:

Innentől már nincs más dolgod, mint a megjelölt időpontban várd a futárunkat. 


Hogyan találom meg a húst, amit keresek?

A weboldalon több kategóriát találsz a felső menüsorban. Szinte minden húsfaját tartunk. A legtöbb árunkból találsz frisset. Néhány termékből viszont csak fagyasztottat vásárolhatsz. 

 

Hogyan válasszam ki a mennyiséget?

Először is figyeld, hogy az adott húsnak mi a mennyiségi egysége, ezt feltüntetjük a hús adatlapján.

A következőkből választhatsz:

  • súlyra (kilogramm). Már 30 dkg-tól vásárolhatsz. Itt fontos, hogy kilogrammrara kell magadni a kért mennyiséget. Pl.: 0.5 kg. Fontos! Használj pontot tört szám írásakor!

  • tálca/csomag: vannak olyan termékeink, amiknél nem kell a súlyokkal bajlódni. Egy csomag vagy tálca általában fél, esetleg egy kilós. Itt darabra adhatod meg, mennyit szeretnél.

  • szelet: minimum 2 szeletet kell venned. Fix áras termékek, vagyis, itt nem súly, hanem darabszám szerint számolunk. A szelet súlyát feltüntetjük az adatlapon.

FONTOS! Ha súlyra rendelsz valamit, igyekszünk a lehető legpontosabb kimérni. Nagyon kis eltérést engedünk meg magunknak.

Ha a hús fajtájából adódóan az általad megadott mennyiség jelentősen eltér attól, amit ki tudunk adni, felhívunk, hogy egyeztessünk. 

 

Miért különbözik a rendeléskor leadásakor kapott végösszeg végül a fizetendőtől?

A húsok jellegéből adódóan, minimális eltérés lehet a rendelés elküldésekor látott végösszeg és a végső számlán szereplő összeg között. Igyekszünk ezt az eltérést minimalizálni. A kiszállítás napján, a rendelés összekészítésekor a fizetendő összegről mindig e-mailt küldünk. 

 

Hogyan és mikor fizetek?

Készpénzzel vagy bankkártyával az áru átvételekor.

Futárunk szívesen megvárja, amíg átnézed a kapott árut. Ha valami nem stimmel, cseréljük, általában másnap. 


Fizethetek utalvánnyal?

Nem, sajnos nem fogadunk el étkezési utalványokat, Szép kártyát. Viszont vásárolhatsz nálunk utalványt mások részére is (pl.családtagok). Illetve rendelhetsz úgy is, hogy te fizetsz (akár átutalással), de másnak, például a nagymamádnak szállítjuk ki a húsokat.

  

Hogyan történik a kiszállítás?

Saját hűtős autókkal és futárokkal dolgozunk.

 

Mikorra lehet kiszállítást kérni?

Lakossági ügyfeleink délutáni és esti idősávok közül választhatnak.

A rendelés elküldésekor választhatsz neked megfelelő napot és időpontot.

 

Hogyan kapom meg az árut?

A legtöbb termékünk vákuum csomagolt, kis csomagok. Könnyen tárolhatod, ízlésesek, kényelmesen kezelhetőek.

 

Mi a teendő, ha elfelejtettem valamit megrendelni?

Küldj egy e-mailt a rendelésszámoddal és a kért extra hús megnevezésével.. Ne felejtsd a mennyiséget is megadni.

 

Mi az a vákuumcsomagolás?

A vákuumcsomagolással tovább eltartható a hús (is), könnyen kezelhető csomagolási forma.

A vákuumcsomagolásnak kibontáskor jellegzetes, erős szaga van, ez néhány perc után elillan. Érdemes szellőztetni a húst pár percig felhasználás előtt. (Egyébként is jót teszünk, ha nem a hűtőhideg húst rakjuk a forró serpenyőbe.)

 

Meddig jók a húsok?

A csomagolásban tárolhatod a címkén szereplő minőség megőrzési időn belül.


Lefagyaszthatom a friss húsokat?

Igen. Abban a csomagolásban, amiben kapod, mehet a fagyasztóba, a lehetőleg a legalsó polcra. A nálunk kaphatós friss húsok valóban frissek, így nem kell aggódnod a minőség miatt.


Mi a teendő, ha minőségi problémával találkozol?

Kérjük, jelezd nekünk azonnal. Munkaidőben telefonon is megteheted, egyébként pedig e-mailben. A kifogásolt húst ne dobd ki. Kérjük, csomagold be és tartsd a hűtőben. Futárunk a lehető leghamarabb, ez általában a másnapot jelenti, felveszi a problémás húst. Ekkor megbeszélés szerint cseréljük is vagy visszakapod az árát.




Még maradtak kérdéseid? Írj nekünk a huspont [kukac] huspont [pont] hu címre.

« Vissza
© Developed by CommerceLab

Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?
húspont webáruház