Rövid Tájékoztató 

Bővebb információ az ÁSZF-ben. 

A megrendelt termékeket házhoz szállítjuk.

Fizetési mód 

Fizetés számla ellenében készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételekor.

Házhoz szállítás

A megrendeléseket Budapest egész területéről és egyes Pest megyei településekről tudjuk fogadni, melyet saját futárszolgálattal, hűtős autóinkkal szállítunk házhoz a vásárláskor kiválasztott napon és időpontban.

Határidők

A hétfő és csütörtök között leadott megrendeléseket akár már másnap kiszállítjuk. (Kivétel néhány termékünk, melynek átfutási ideje 2-3 munkanap, ezt a termékadatlapon jelöljük.)

Szombati, vasárnap és ünnepnap nincs kiszállítás.

4.    Házhoz szállítás BUDAPESTen

4.1  Megrendeléseiket Budapesten az alábbi idősávokban tudjuk kiszállítani:

Hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek:

13.00-17.00

15.00-18.00     

4.2  Szállítási díjaink Budapesten: 5 900–9 999 Ft közötti megrendelés esetén:

0. zóna     0 Ft      XVIII., XIX.

1. zóna: 900 Ft     I., V., VI., VII., VIII., IX., X., XI., XIV., XVII., XX. 

2. zóna: 1100 Ft     II., III., IV., XII., XIII., XV., XVI., XXI., XXII.

4.3 Budapesten ingyenes kiszállítás: 10.000 Ft feletti megrendelés esetén.

5.    Házhoz szállítás Pest megyében

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes az alábbi településekre.

5900 Ft és 14000 Ft közötti megrendelés esetén az alábbi lista szerint vállaljuk a kiszállítást.

1100 Ft  Vecsés

1490 Ft  Csömör, Pécel, Nagytarcsa, Kistarcsa, Budaörs, Diósd, Érd, Százhalombatta, Törökbálint.

Ha a fenti listán nem szereplő településre szeretnél kiszállítást kérni, keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailen vagy telefonon. 

Panaszkezelés

Mielőbb tudomást szerzünk a panaszról, hibás termékről, technikai problámáról, késésről, stb, annál hamarabb tudjuk azt orvosolni. Ezért kérjük, hogy a lehető leghamarabb jelezd felénk, ha szolgáltatásunkkal gondod adódik.

Az áru átvételekor ellenőrizd, hogy

  • mindent megkaptál-e,
  • azt kaptad, amit rendeltél,
  • annyit, amennyit rendeltél ill, amennyi a számlán szerepel,
  • hibátlan, sérülésmentes-e a csomagolás.

Ha valami nem stimmel, jelezd azt azonnal futárunknak. Igyekszünk a lehető leghamarabb, ha megoldható még aznap, de általában másnap cserélni a problémás árut.

Ha futárunk távozása után fedezel fel hibát:

Hétköznap munkaidőben (nálunk ez 06:00 - 16:00 között) telefonon jelezd irodai kollégáinknak.

Munkaidőn kívül, hétvégén írj nekünk e-mailt, amint tudunk válaszolunk.

Termék cserélésére, a hiba orvoslására csak munkaidőben van lehetőségünk.

Termék a kívánságlistádra került
Összehasonlításhoz adva

A felhasználói élmény növelése érdekében oldalunkon sütiket (cookie) használunk.